Meniu
Cos de cumparaturi

Transport si retur

!!!!Atentie!!! Criterii importante de retinut in vederea initierii unui eventual retur, cu care ati fost implicit de acord in momentul plasarii comenzii:


1. Cumparatorul suporta toate cheltuielile de transport, atat cele aferente livrarii cat si cele aferente unui eventual retur

2.  Produsele returnate vor fi trimise , FARA RAMBURS, numai pe adresa depozitului nostru si numai prin intermediul firmei de curierat DPD, in decurs de maxim 10 zile CALENDARISTICE de la primirea coletului:


 Str Florilor Nr. 7, Bragadiru, Judet Ilfov, cp 077025

3. Daca ati beneficiat de transport gratuit initial, suma aferenta transportului va fi, de asemenea, retinuta din suma ce urmeaza a fi rambursata

4. Suma aplicata ca extra reducere la comanda, se va scadea din suma de rambursat in cazul unui eventual retur

5. De asemenea, orice cadou primit in colet se va returna in cazul unui eventual retur. In caz contrar, contravaloarea acestuia va fi retinuta din suma ce urmeaza a fi rambursata


Pasi de urmat:

1. Completati formularul de retur de pe site

2. Contactati DPD curier si solicitati un transport catre adresa mentionata mai sus

3. Dupa furnizarea awb-ului de catre DPD, trimiteti-l impreuna cu datele dvs bancare pe mail la adresa office@catrafuse.ro


Detalii despre livrare

Produsele comandate se livreaza conform modalitatii de livrare aleasa de catre dvs. la inregistrarea comenzii .
In cazul in care doriti sa specificati anumite aspecte referitoare la livrare cum ar fi: ora de livrare, adresa sau puncte de reper va rugam sa introduceti in casuta de observatii aceste informatii inainte de finalizarea comenzii.
Produsele se livreaza in limita stocului disponibil.



LIVRARE

Cumparatorul suporta toate cheltuielile de transport, atat cele aferente livrarii cat si cele aferente unui eventual retur. Exceptie face urmatoarea situatie: Comenzile ce depasesc 199 Ron beneficiaza de livrare gratuita! Costul transportului la retur este suportat de catre Cumparator inclusiv pentru comenzile de orice valoare , dar si pentru cele  a caror livrare este gratuita. In cazul retururilor, contravaloarea costului de transport initial (TUR) va fi scazuta din suma returnata Cumparatorului, daca acesta a beneficiat de transport gratuit.


Livrarea se efectueaza prin curierat rapid cu unul din partenerii noștri.
Ne rezervăm dreptul de a întârzia/refuza o livrare în cazul în care ați optat pentru plata on-line însă suma virată nu este evidențiata în conturile noastre până la termenul limita stabilit pentru vânzare.
Livrarea in aceeasi zi, doar pentru comenzile  plasate pana la ora 14:00, in intervalul luni-vineri. Comenzile plasate dupa ora 14:00 vor fi prelucrate in urmatoarea zi lucratoare.  
 
Livrarea prin curier rapid, tariful va fi selectat la finalizarea comenzii. Livrarea se face pe teritoriul României, de Luni până Vineri, în  1-5 zile lucrătoare de la plasarea și confirmarea cu succes a comenzii, la adresa specificată. Pentru situațiile în care transportatorul doreste sa majoreze tariful de livrare, ne rezervăm dreptul, la rândul nostru, să modificăm acest preț, fără o notificare prealabilă. Majorarea de preț întra în vigoare și se aplică tuturor livrărilor expediate după anunțarea majorării, cu excepţia celor aflate în procesul de livrare.

Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat dvs. în momentul în care dvs. sau o parte terţă desemnată de dvs., alta decât transportatorul, întră în posesia fizică a produselor comandate.
Nu acceptăm onorarea comenzilor prin transportatori indicați de dvs. Prin acest contract, doar catrafuse.ro poate avea opțiunea alegerii transportatorului.
În cazul în care clientul solicită în scris sau telefonic, ulterior lansării comenzii, modificări asupra comenzii, termenul de livrare va fi de 1- 5 zile lucrătoare de la momentul ultimei intervenții pe comanda inițială.
Ne rezervăm dreptul de a nu mai onora și expedia comenzi persoanelor care nu și-au îndeplinit obligațiile contractuale, pecuniare sau de altă natura fată de catrafuse.ro .
 De asemenea, ne rezervăm dreptul de a anula comenzile asupra cărora se solicită mai mult de 2 modificări din momentul plasării și a celor cu date de contact incomplete/incorecte în lipsă unui răspuns din partea Cumpărătorului.
După doua încercări de livrare nereușite, efectuate de către firmele de curierat partenere, comanda dvs. va fi considerată anulată, iar acest contract reziliat.
 
Ne rezervăm dreptul de a nu mai expedia comenzi persoanelor pe contul cărora se înregistrează cel mult doua comenzi a căror livrare nu a putut fi efectuată.
 
Raspunderea pentru orice deteriorare cauzata produsului, coletului sau pachetului trimis de catre noi, revine societatii de curierat sau transportatorului conform legislatiei in vigoare. Produsele vor fi inlocuite de catre noi daca se va face dovada culpei curierului si vom fi instiintati in termen de 24 ore de la primirea coletului.
 *In luna decembrie si in preajma altor sarbatori, datorita volumului mare de livrari ale curierilor , este posibil ca termenele obisnuite sa fie depasite.
 
 

DREPTUL DE RETRAGERE

Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice. Dreptul de renuntarea la cumparare nu se aplica in cazul persoanelor juridice


Pentru cumpărăturile online cu livrare prin curier, vă informam că beneficiați de o perioadă de 10 zile calendaristice de la primirea coletului pentru a ne informa cu privire la retragerea din contract și pentru a returna Bunurile, fără a fi nevoit să vă justificați decizia de retragere. RETURURILE SOLICITATE DUPA EXPIRAREA TERMENULUI PREVAZUT , NU VOR FI ACCEPTATE.
 
 

RETUR


Cumparatorul suporta toate cheltuielile de transport, atat cele aferente livrarii cat si cele aferente unui eventual retur. 
Produsul trebuie returnat în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, documentația complete, cu etichetele intacte). 
NU vor fi acceptate la retur (enumerarea nu este limitativă):
-          Produsele care nu mai au ambalajul original al producătorului în care a fost livrat;
-          Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului ori eticheta de retur sunt deteriorate sau lipsesc;
-          Produsele purtate, spălate, deterioriate sau care miros a parfum;
-          Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator (de ex: produse cosmetice);
-          Produse din categoria MISTERY BOX, care nu sunt indexate individual
-          Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
-          Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

 
NOTǍ: Dacă se constată că nu sunt îndeplinite condițiile menționate mai sus, contravaloarea produselor returnate nu va fi achitată, iar coletul va fi retrimis către Cumpărător acesta urmând să suporte și costurile de retrimitere.
 
În cazul în care produsul returnat prezintă ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzura, purtare, spălare sau care miros a parfum, utilizare, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii ori documentație lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.
 
Pentru a se evită neînțelegerile, coletul va fi fotografiat și se va întocmi împreună cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal în care se va specifica starea coletului.
 
De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abateri repetate săvârșite de client (de ex: produse ce nu aparțin catrafuse.ro , produse cu termen de returnare depăşit, produse purtate), inclusiv pentru refuzuri constant și repetate de preluare a comenzilor lansate de pe un cont de client etc. fără o notificare prealabilă.
 

ATENTIE!!!!!!


 
Cumpărătorul este obligat să notifice catrafuse.ro   intenția de a returna conform termenului stipulat mai sus, NU MAI TARZIU DE 10 ZILE CALENDARISTICE, prin:
  
a) telefonic
 
b) completand formularul de retur disponibil pe site
 
Pentru orice comanda returnata:   Cumpărătorul TREBUIE să returneze produsele, ambalate corespunzător, prin intermediul firmei de curierat mentionate de CATRAFUSE.RO  si anume DPD.
 
Solicitarile formulate după expirarea termenului de 10 zile calendaristice nu vor fi luate în considerare.
De asemenea, produsele trimise retur dupa expirarea celor 10 zile calendaristice, nu vor mai fi ridicate si se vor intoarce la client.

 
Nu acceptăm onorarea comenzilor prin transportatori indicați de dvs. În acest contract, doar Vânzătorul poate avea opțiunea alegerii transportatorului.

 
În cazul exercitării dreptului de retragere, nu mai târziu de 15 zile  lucrătoare de la data la care ne-ați informat și înapoiat Bunurile vă vom rambursa toate sumele pe care le-am primit drept plată din partea dvs. exceptand costul transportului atat la livrare cat si la retur,  fără întârziere nejustificată astfel:
 
Transfer bancar în termen maxim de 15 zile lucrătoare de la momentul confirmării recepției și verificării integrității coletului returnat. În acest caz, Cumpărătorul trebuie să menționeze numărul contului IBAN și numele titularului de cont si sa transmita un mail cu acestea catre office@catrafuse.ro